La CUP fa públics els primers noms de la seua llista electoral

La CUP de Biar fem públics els noms dels sis primers llocs de la llista electoral i l’últim que la tancarà amb els que ens presentem a les properes eleccions locals del 24 de maig. A banda d’Eduard Garcia, que ja s’havia fet públic que encapçalarà la llista li seguiran Ester Ferriz, Ximo Soriano, Teresa Garcia, Frederic López i Pilar Martínez. I tancarà la llista Pau Romero Maestre vinculat durant anys al grup alcoià VerdCel.

Des de la CUP volem fer palés que hem volgut buscar un significat reivindicatiu en algunes de les persones que formen part de la nostra llista, com és el cas de Ximo Soriano, a qui s’ha volgut donar un lloc prioritari de la llista per recordar tots aquells biaruts i biarudes que han d’anar-se’n fora de Biar per trobar oportunitats laborals, o Pilar Martínez, natural de Madrid i que va descobrir Biar fa huit anys una biaruda adoptiva que demostra venint en la nostra llista que Biar és un poble obert a qui vulga fer noves arrels. Com també que les persones que venen en la llista no havien estat abans en cap llista electoral.

Podeu veure el document on es detalla més informació.