La CUP presentarà la seua candidatura diumenge

La nostra formació ha organitzat per al proper diumenge, 26 d'abril un acte on presentarà la seua candidatura amb un concert de Cesk Freixas i la diputada valenciana al Parlament de Catalunya Isabel Vallet.

La jornada es desenvoluparà a la plaça del Raval on a les 17 h. hi haurà un concert del conegut cantautor català Cesk Freixas, per donar pas a partir de les 18 h. als parlaments de la diputada valenciana al Parlament de Catalunya per la CUP-AE Isabel Vallet, Ester Ferriz i Eduard Garcia, segona i cap de llista respectivament en la llista municipal de la CUP a les properes Eleccions Municipals. Des de la CUP de Biar s'ha volgut convidar als veïns i veïnes a assistir ja que són actes oberts a tot aquell o aquella que vulga assistir.

Isabel Vallet

Isabel Vallet i Sànchez (Alzira, 19 de juliol de 1980) és una jurista i activista política valenciana, militant d'Endavant-OSAN. Des del 4 de juny de 2013és diputada del Parlament de Catalunya per la Candidatura d'Unitat Popular (CUP).

Natural de Benicull del Xúquer (Ribera Baixa), va néixer a Alzira el 19 de juliol de 1980. Obtingué el DEA de Dret després de llicenciar-se i graduar-se en un màster de Dret penal i Gestió de l'Administració Pública a la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana. A les eleccions al Parlament de Catalunya de 2012fouescollidaigualmentquarta de la CUP-Alternativa d'Esquerres i exercí de portaveu de la formació política durant la campanya.

El 25 de maig de 2013 la CUP anuncià oficialment que Vallet prendria el relleu a Georgina Rieradevall com a diputada al Parlament de Catalunya, en tant que fou la primera candidata de la llista de Barcelona sense aconseguir representació a l'hemicicle català a les eleccions autonòmiques de 2012.