Valoracions dels Plens de febrer i març

Ja es poden veure a la xarxa les valoracions per part de la CUP dels plens de l’Ajuntament corresponents als mesos de febrer i març. Pel que fa al ple de febrer la CUP hem valorat la moció presentada pel 8 de març, dia de la dona treballadora. Considerem que tot i els avanços aconseguits gràcies a la lluita feminista encara hui el repartiment sexual del treball, l'explotació sexual , les agressions de gènere o el treball no remunerat tenen cara de dona.

Pel que fa al Ple de març valorem la inclusió d'una nova associació en el Consell de Participació Ciutadana i el tractament donat al valencià per part de la Regidoria de Cultura. Pel que fa a la participació ciutadana pensem que és un eix que per a l'actual Equip de Govern és un zero a l'esquerra i proposem de cara a les properes eleccions la creació d'una Regidoria de Participació Ciutadana de caràcter trasversal que reculga les propostes de la gent de Biar, sotmetre a referèndum vinculant les decisions més importants que afecten al poble i la posada en marxa d'uns Pressupostos Participatius per a que la gent decidisca què es fa amb els seus diners.

Finalment, pel que fa a la realització de la publicitat únicament en castellà de l'exposició d'un quadre restaurat a València pensem que demanar el requisit lingüístic al funcionarat, l'assessorament gratuït als comerços que vulguen retolar en la nostra llengua o l'impuls de la música i cultura popular a Biar són algunes de les propostes recollides en el nostre Programa Electoral per tal que el valencià siga llengua d'ús normalitzat en la nostra societat.