Valoracions dels Plens d’octubre i novembre per part de la CUP

Ja es poden veure a la xarxa les valoracions per part de la CUP dels plens de l’Ajuntament corresponents als mesos d’octubre i novembre. Pel que fa al ple d’Octubre, la CUP valora el sisè punt del Ple, la modificació de crèdit extraordinari per la realització de millores en l’avinguda d’Alacant i els vestuaris municipals. Per a la formació d’esquerres el romanent de l’Ajuntament, uns 800.000 euros hauria de servir per a impulsar el cooperativisme, l’economia social, el cultiu ecològic i la “búsqueda d’alternatives per la gent aturada del poble”.

En segon lloc, la formació valora la resposta de la regidora de Serveis Socials pel que fa a l’habilitació de cinc pisos per a gent de Biar que els calen, on la CUP aposta per “fer actuacions tributàries per evitar els pisos buits o fomentar una arquitectura sostenible' entre altres.

Pel que fa al ple de novembre, des de la formació independentista es valora la proposta del PSPV-PSOE pel que fa a la derogació del copagament a persones discapacitades i/o dependents, ja que per a la CUP el nou “copagament” aprovat per la Generalitat, empitjorarà de forma substancial la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional i “un govern responsable i que treballe per al poble ha de prioritzar el benestar de la gent treballadora per damunt del deute privat que ha generat la banca”.

Finalment, el col·lectiu valora la moció que es fa anualment contra la violència masclista, segons la CUP les administracions “han de bastir de recursos la lluita contra este tipus de violència” fent d’estes actuacions i polítiques “prioritàries per a qualsevol govern”.

La notícia en: Biar Digital | Intercomarcal TV | Ágora (Kanfalia)