Notícies de Biar

En segon lloc no volem negar que en la nostra primera experiència electoral no hem obtingut un bon resultat (1,15% dels vots). Vots que agraïm profundament a les persones que han confiat en nosaltres i que encoratgem a que donen un pas més i s'impliquen a la nostra assemblea local de la CUP que és de totes.

Al vídeo electoral s’ha afegit la tradicional penjada de cartells que vam realitzar el dia 14 a la vesprada, un acte que s'ha vist entorpit per l'actitud del Partit Popular tapant els cartells de la CUP posteriorment. També vam aprofitar per repartir entre els veïns i veïnes el nostre Programa Electoral, un programa que ja vam fer públic el passat diumenge 3 de maig i que volem explicar a peu de carrer i casa per casa, ja que tenim previst repartir-ne 500 còpies pel poble.

Durant l'acte van intervindre membres de les 14 territorials de la CUP. Per part de la territorial del País Valencià va intervindre Eduard Garcia, candidat a l'alcaldia de Biar per la CUP-PA que va parlar sobre cultura popular, ja que cada candidat o candidata exposava un dels eixos del Programa Marc de la CUP per a les eleccions locals del proper 24 de maig. A continuació podeu vore el tall del vídeo de la intervenció i fotografies d'un acte que fou multitudinari.

Fan menció de la intervenció del nostre candidat:

Des de la nostra formació volem posar èmfasi en deu propostes que serien les prioritàries per a nosaltres:

- La presa de decisions per part del veïnat no pot reduir-se a votar una volta cada quatre anys, posat que els recursos que s´administren són de totes i tots.

- Revisar les retribucions que reben els regidors i regidores i limitar el de l´alcaldia, amb el que s´estalvia cal pujar el salari dels treballadors i treballadores de l´Ajuntament amb un salari més baix.

Isabel Vallet: «la CUP és l'alternativa necessària a les polítiques que ens empobreixen»

La CUP de Biar fem públics els noms dels sis primers llocs de la llista electoral i l’últim que la tancarà amb els que ens presentem a les properes eleccions locals del 24 de maig. A banda d’Eduard Garcia, que ja s’havia fet públic que encapçalarà la llista li seguiran Ester Ferriz, Ximo Soriano, Teresa Garcia, Frederic López i Pilar Martínez. I tancarà la llista Pau Romero Maestre vinculat durant anys al grup alcoià VerdCel.
La nostra formació ha organitzat per al proper diumenge, 26 d'abril un acte on presentarà la seua candidatura amb un concert de Cesk Freixas i la diputada valenciana al Parlament de Catalunya Isabel Vallet.
Des de setembre de 2013 la CUP de Biar va començar a realitzar, primer vídeo-resums i després les nostres valoracions dels Plens Municipals de l'Ajuntament per tal d'acostar la política al poble i fer escoltar la nostra veu.
El proper dissabte 11 d'abril des de la CUP de Biar hem organitzat una assemblea oberta a tots els veïns i veïnes del poble per a recollir idees que durem en el nostre Programa Electoral de cara a les properes eleccions locals del 24 de maig. Hi haurà quatre eixos sobre els que debatrem, que són: Participació Ciutadana, Treball, Habitatge i Polítiques de joventut. L'acte es realitzarà a la sala multifuncional de la segona planta de la Casa de Cultura de Biar i donarà començament a les 11h.
La roda de premsa prevista per al passat dissabte va haver de ser cancel·lada, ja que la pluja no ens ha permés fer-la a la plaça de l'Ajuntament com estava previst. El motiu pel qual havíem convocat aquest acte era per informar de la desició respecte a les properes Eleccions Municipals del 24 de maig.

Pàgines