La CUP fem públic el nostre vídeo electoral i tancarem campanya amb un acte al Passeig del «Plàtano»

Des de la nostra formació hem fet públic el vídeo electoral de cara a les Eleccions Municipals que ha estat realitzat per Diània.tv.

Al vídeo electoral s’ha afegit la tradicional penjada de cartells que vam realitzar el dia 14 a la vesprada, un acte que s'ha vist entorpit per l'actitud del Partit Popular tapant els cartells de la CUP posteriorment. També vam aprofitar per repartir entre els veïns i veïnes el nostre Programa Electoral, un programa que ja vam fer públic el passat diumenge 3 de maig i que volem explicar a peu de carrer i casa per casa, ja que tenim previst repartir-ne 500 còpies pel poble.

D'altra banda tancarem la campanya electoral el proper divendres 22 amb un acte públic que es realitzarà al Passeig del «Plàtano», que donarà començament a les 19:30 h. amb un concert dels alcoians Batà, un projecte que Carles Llinares, ex membre de Vercel, defineix dient que “parteix de la cançó d'autor però va més enllà”. A les 20:30 h. tindrà lloc la intervenció d'Eduard Garcia, candidat a l’alcaldia per la CUP de Biar a les Eleccions Municipals, i tot seguit un sopar a la fresca (7€) per al qual caldrà reservar enviant un correu electrònic ([email protected]).

En cas de pluja l'acte es traslladarà a la sala multifuncional (2a planta) de la Casa de Cultura de Biar. A continuació de la notícia podeu veure el vídeo adjunt.